2014. augusztus 5., kedd

Mihály az Angyalom

Talán még sosem volt ilyen hangos bennem a hang, mint az elmúlt időszakban. Már közel volt elég régen, éreztem, merre akar terelni és mit akar megtapasztaltatni. De ennyire egyértelmű sosem volt, mint most. Ha kérdezek tőle, válaszol, ha segítséget kérek, meghozza, ha terelést szeretnék, megadja, ha tapasztalást hívok, megtalálja, ha kívánok, teljesíti. Érzi, mikor hogy tud segíteni és pillanatok alatt jönnek képek, érzések. Először hihetetlenkedtem, de nem adta fel. Tudta, hogy megértem. Lépésekre ösztökél, megszabadít félelmektől, felismertet érzéseket és tanít folyamatosan. Átölel, mikor szükségem van rá, megmosolyogtat, mikor bánatos vagyok és vigasztal, mikor mélyen vagyok. Örömet szerez és óv, de nem akar ellökni a megéléstől. Minden, ami ilyen erős bennem az általa erős. Mert most szólalt meg bennem élesen és tisztán. Mihály az Angyalom.

Pár hónapja már küldözgette az érzéseket, hogy változás jön. Álmokban szeret üzenni. Egyik reggel megnyugtatott, hogy 3 hónap és változni fog valami, ne siettessek addig semmit. Talán ezért is voltam nyugodt, mikor tudtam, hogy eljött a változás beteljesülése. Szituációkat hozott, amikben egyértelműen felhozta a megoldást. Nem akartam meglépni, mert tudtam, hogy másnak jobban fog fájni, mint nekem. De újra jött az érzés és terelte a helyzeteket és közben jött a kérdés, érted már? Még mindig megerősítést kértem. Jött egy álom, még egy és még egy. Aztán az embereket, akik segítenek megoldani és még mindig azt kérdeztem miért? Biztos? És jöttek az újabb képek és érzések. Pár nap alatt világossá tette, mi a következő lépés és most önmagamért kell meglépnem. A következő szintet is megmutatta. Kaptam képeket, miért is kell ezt megtanulnom. Embereket láttam önmagukból kifordulni és még mindig azt mondta, hogy tanuld. Azt hittem tűrnöm kell és viselnem döntéseim következményeit. Aztán mikor bántottak, még jobban erősítette bennem, hogy ezt mutattam, látod. A félelem, a döntés után az új kezdettel jött. Megrémített, hogy nem azt látom, amit ő mutatott. Aztán hagyta, hogy elöntsön a kétségbeesés, majd megmutatta mire vagyok képes, miként tudok varázsolni. Már értettem miért mutatott más képet, mint a valóság. Mert akkor így tudott megerősíteni a döntésben, ha azt mutatja, ami a szívemben él kép. És aztán átvarázsoltam a valóságot azzá a képpé. Csodálatos összhang volt köztünk. Majd pillanatokon belül jött az újabb tanítás. Le kellett raknom több ezer éves terhet. Pár hete már mutatott egy filmet, aztán pedig még kettőt, és világosan kifejtette, mit kell leraknom. Megéltem újra szenvedéseim és eltűnt a hátamról a nyomás. Megbocsátottam több ezer éves bűneimet önmagamnak. Tudom, hogy hivatott vagyok megmutatni rajtam keresztül valami mást, ami az egy lélekből ered. A fájdalomtűrésem határtalan, évezredekig bírtam. Harcoltam önmagam ellen, másokért. Most megmutatta, hogy magamat mentsem meg, érezzem és óvjam. Nem kell tovább feláldozni és büntetni. Feloldozást kaptam és megszabadultam. Mindezt ő mutatta, értem tette. Mihály az Angyalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése