2014. január 23., csütörtök

Katus Attila igazi címlap mosolya



Katus Attila igazi címlap mosolya

A címlapokról, reklámokból tökéletes testű férfiak és nők néznek vissza ránk. Mosolyogva pózolnak a kamerába. Gyönyörűek és gondtalanok. Szeretnénk olyanná válni, mint ők? Vajon mi történik, ha kikapcsol a kamera? Katus Attilát kérdeztem, marad-e a mosoly utána is.

Hogy vagy önmagaddal? Szereted magadat?
Negyven évesen már kialakult bennem egy egészséges énkép. Van önbizalmam. Szeretem a testemet, sokat teszek érte. Van egy természetes öregedési folyamat, amit megállítani nem lehet, de próbálom lelassítani. Mindezt a táplálkozással és a gondolkodással is lehet befolyásolni. Ezeket próbálom átadni. 

Mindig mosolyogni látunk. Egyszerűen árad belőled a derű. Nyugtass meg. Neked is van rossz napod, ugye?
Természetes, hogy nekem is van. Sokat dolgozom, be van osztva az időm. Elfáradok én is, de hagyok időt a pihenésre. Ilyenkor elmegyek edzeni, ott tudok igazán kikapcsolódni. Ez számomra az igazi feltöltődés. Szerencsésnek érzem magam, hogy ezt csinálhatom. Folyamatosan tervezek. Azt közvetítem, ami én vagyok. Értékelem azt, amim van.

Ha leáll a „kamera”, ez a mosoly, akkor is megmarad?
Megmarad, igen. Alapvetően boldog ember vagyok. Nem esik nehezemre mosolyogni. Pozitívan gondolkodom, és a mozgásban visszanyerem az energiámat. Más emberként jövök ki az edzőteremből és másokon is ezt tapasztalom.  

 Mindenkivel közvetlen és figyelmes vagy. Nincsenek sztárallűrjeid.
Ugyanolyan emberek vagyunk mindannyian. Nincs jobb vagy rosszabb. Van egy feladatom, azt a legjobban szeretném csinálni. Mindenki felé így fordulok, segítséget szeretnének, és a tőlem telhető legtöbbet megteszem. Nem helyezem magam senki fölé, egyenrangú partnerek vagyunk. Mindenkinek vannak céljai. Nekem az, hogy a munkámmal segítsem őket, ha ők is szeretnék, és elfogadják azt.

Sokan vannak, akik csak mutatják kifelé, hogy minden rendben van.
Mindenhol vannak gondok. Az hazudik, aki azt mondja, mindig minden rendben van. Sok mindent látok, és tudom, hogy nem így van. A pénz nem boldogít, ha nem vagy jóban magaddal, a lelkeddel, a világoddal. Kerülöm is ezeket az embereket, nem érzem jól magam közöttük.

Tehát keresed olyan emberek társaságát, akik hasonlóan gondolkodnak.
Egyszerűen olyan embereket hoz be az élet, akik ugyanígy gondolkodnak. Nem kell keresni őket, tökéletesen működik a vonzás törvénye. Azokkal töltök időt, akikkel megvan az összhang. Akikkel az vagyok, ahogy azt én szeretném megélni.

„Edzői pályafutásom kezdetétől az a cél vezérelt, hogy tudásomat átadhassam, másoknak segíthessek. Hiszem, hogy minden nap kezedben a lehetőség, hogy valaki életét megváltoztasd!” (Katus Attila)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése