2017. október 9., hétfő

Téged is ijesztget a zöld szemű szörny?



Emlékszem, amikor egy ismerősöm megfogta a tenyerem, megnézte, majd azt mondta: "Huhh neked is nagyon erős a féltékenységi vonalad, ezt tönkre fogja tenni a kapcsolatodat. Erre különösen figyelj majd."

Millió gondolat cikázott át rajtam. Párkapcsolatok, ahol ezeket meg is éltem, rettenetes érzések, képek, pillanatok... Szégyen a viselkedésem miatt... Dejó, hogy nincs kapcsolatom, gondoltam. Ezeket még mind rendbe kell raknom.

Kemény szavak, mögöttük bizonyára rengeteg fájdalom, tapasztalat, csalódás...

A világban, a sorsban, a Teremtőben, másokban, magunkban...

Nem voltunk elég jók, kevesek voltunk, nem kellettünk, nem figyeltek ránk, nem voltunk elég fontosak, nem voltunk érdemesek a szeretetre, kihasználtak, manipuláltak, átvertek, használtak stb. minket.

A féltékenység gyógyításánál önmagunk elfogadását kell először megnézni, hol éreztem azt, hogy küzdenem kell a szeretetért, a figyelemért, hol éreztem, hogy akármit csinálok, én kevés vagyok, kevesebb vagyok, mint más, hogy nekem úgysem sikerül, hogy engem elhagynak, elutasítanak, hol éreztem azt, hogy én nem kellek eléggé, hogy értem nem küzdenek...

Mikor nekem a féltékenységet gyógyították, megmutattak egy nagyon egyszerű, hétköznapi szituációt. A párommal egy újságot néztünk, amiben egy fehérneműs hirdetés volt, a párom rámutatott, hogy ebbe a boltba menjünk be... Az én reakcióm a következő volt: befeszültem a kép láttán, hogy miért pont arra a képre mutatott rá. Nem vagyok elég jó neki? Kevés vagyok hozzá? Majd a következő pillanatban jött a felismerés, miben vagyok benne. Hangosan nevetni kezdtem. Persze ő nem értette. Elmondtam neki, hogy képzelje, én féltékeny vagyok erre a nőre itt a képen. Összehasonlítottam magamat vele és alul maradtam. Ő is hangosan nevetett velem és szeretettel elkezdte magyarázni, hogy én így vagyok tökéletes, hogy ő épp ilyen nőre vágyott mindig, hogy megtestesült az álma... 

És elkezdtek hozzá jönni az információk mestereimtől. "Ne nyomd el a féltékenységedet, nem attól leszel jól és leszel tökéletes spirituális lény, ha semmilyen ehhez hasonló érzés nem lesz benned. A feéadatod, hogy felismerd, miben vagy benne, majd vess végett neki akár egy nevetéssel, ne húzzon be az örvény, mondd ki a másiknak, a szavak gyógyítanak, érzéseket is. Engedd, hogy gyógyítson a Férfi, engedd, hogy úgy szeressen, ahogy még senki itt a Földön. Hadd gyógyítsa be a sebeidet. Engedd meg, engedd be. Légy ember, érezz! Érezd a féltékenységet, majd tudd nevetve a helyén kezelni. Hadd érezze ő is, hogy szereted, hogy ilyen sokat száímt Ő neked." Majd elindultunk a boltba megvenni azt a fehérneműt, és mit tesz Isten, egy plakáton lévő férfira ő lett féltékeny. Hangosan hahotáztunk, kifiguráztuk magunkat és minden rendben volt. 

Tehát nem attól vagy tökéletes és kész, mikor már semmilyen ilyen érzés nincs benned, akkor vagy kész, ha ezt is elfogadod, de gyógyítod és nyugalommal a helyén kezeled. Ekkor megérkeztél...

'Mindenhol, ahol kevésnek éreztem magamat, mindenhol, ahol megaláztak engem, mindenhol, ahol küzdenem kellett a szeretetért, mindenhol, ahol versenyeztem a szeretetért, mindenhol, ahol a harcban alulmaradtam, mindenhol, ahol csalódtam a szeretetben magam és mások által, ahol játszmáztam a kapcsoldásaimban, ahol manipuláltam és ahol engem manipuláltak, ahol átvertek, ahol átvertem, ahol bosszús voltam, ahol visszavágtam, ahol lelkiismeretfurdalásom volt benne, ahol szégyelltem magamat magam vagy mások előtt, ahol becsapva éreztem magamat, ahol ezek bent szorultak, ahol ezek megsemmisítettek, ahol a semmivé lettem, azok most minden szinten gyógyuljanak, a tudatallatiból is, genetikai szinten, időm vonalán bárhol, családban, kollektív szinten. Most!

Behívom azt az energiát, ahol a szereteten alapon fejlődöm és tanulok, ahol a kapcsolódásaimban a kölcsönös bizalom van jelen, ahol a tiszta szándék bennem és benne is jelen van, ahol az őszinte érzelmi kommunikáció áramlik. Már bennem van, már jelen van az életemben. Most!'

Ennek fényében gondold át a negatívnak ítélt érzéseidet, nézd meg a saját érzéseid és szándékaid, amit másokról gondolsz, az benned rendben van-e... És eképp cselekedj, beszélj, dolgozz magadon tovább. 

Jó munkát!

Áldás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése