2017. október 4., szerda

Oktober 5. Telihold üzenete: Ismerd fel lelked sebeit, gyógyulj belőle és lépj a tettek mezejére!


A mostani Telihold is megmozgatja azokat a húrokat bennünk, amik még gyógyulásra, átalakulásra várnak.

Ebben az energiában most az a feladatod, hogy megfigyeld ki, mit vált ki belőled. Hol szakad el a cérna, miben érzed nehéznek az életedet. Ott a Te feladatod, az amiben gyógyulnod és változtatnod kell.

Mivel a Telihold idején a kollektív is "megőrül", fontos, hogy most még inkább odafigyelj magadra. Csatlakozz le napjában többször a kollektív energiáról, és a körülötted lévők energiájáról.

"Én én vagyok. Te te vagy." - mantrázd nyugodtan. 

Attól, hogy más megbolondul, Neked nem kell! És továbbra sincs okod félni, hiszen - Fény vagy! Szeretet vagy! 

Mantrázd ezt is: "Fény vagyok! Szeretet vagyok!" 

Érezd e szavak erejét minden részedben!

Miután pedig megvannak a saját felismeréseid, hogy miben kell gyógyulnod, fejlődnöd és változtatnod, most a Telihold idején, meg is teheted az első lépéseket. 

Gyújts egy gyertyát, kérd be segítőidet és egyenletes légzés mellett, tedd bele mind a Telihold Fényébe, kérj rá gyógyító Fényt, Szeretetet, Megbocsátást, majd könnyedén lélegezd ki, engedd el minden szinten. Köszönd meg, adj hálát! És menj áldással az új energiával a tettek mezejére.

Áldás!

Október 5-én, csütörtökön 21 órakor a facebook oldalamon  https://www.facebook.com/UtazasALelkemKorul/ élő adásban együtt is dolgozhatunk a Telihold energiájában. Lépj be ebben az időpontban az oldalra és csatlakozz hozzánk. Szeretettel várunk! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése