2017. október 3., kedd

Az irigység energiája is segíthet neked... Hogyan? Olvasd el!


Az irigységről azt tartjuk, hogy az rossz, hogy az bűn. Pedig akár használhatjuk is útmutatóként...

Mikor az unokahúgom életét irigyeltem, férjjel, gyerekekkel, jó anyagi körülményekkel... Az első reakcióm az volt, hogy szégyellem a gondolataimat és milyen vagyok már, hogy irigykedem a saját szerettemre?

Aztán jött a segítség. Megtanítottak arra, hogy  miként alakítsam át ezt a személetet, ezt az energiát...

Lássam most úgy, hogy ez az az energia, tehát az irigység energiája, mely megmutataja nekem azt, hogy az a valami nekem is kell, hogy az a valami bennem is ott van, hiszen vágyom rá... csak még akadályok vannak bennem, hogy az létrejöjjön... Tehát nem kell mást tennem, mint tisztítani minden ehhez kapcsolódó lenyomatot, befogadni a vágyat, ahogy az a lehető legobb számomra és mások számára, és áramolni az új energiában, hogy rám találjon az anyagban is...

A felismerés tehát az, hogy én is szeretnék párkapcsolatot, gyermeket és anyagi biztonságot. Ez pedig csudajó, hiszen megvan a vágy...

Ha Te is szeretnéd, hogy minden, ami elválaszt attól, hogy megteremtődjön az, amire vágysz, akkor csatlakozz ehhez a tisztításhoz és olvass tovább...

'Mindenhol, ahol nem éreztem magamat elég jónak, mindehol, ahol kevésnek éreztem magamat, ahhoz, hogy megkapjam a szeretetet, hogy befogadjam azt, mindenhol, ahol azt hallottam a kollektívben, a szüleimtől, hogy az irigység az rossz, az bűn,  mindenhol, ahol nem tudtam a jüt befogadni, áramoltatni, mindenhol, ahol megakadtam magamban, msáokban, ahol elvesztettem a bizalmat magam és másokban, a Teremtőben, a jóban, a jó megvalósulásában, mindenhol, ahol átéltem, hogy rám irigykednek, vagy én irigykedem másra, mindehol, ahol szégyelltem magamat érte, mindenhol, ahol bántottam magamat érte, TISZTULJON - minden szinten, minden térben, minden időben, genetikai vonalon, az életem vonalán, a kollektívben és a családom vonalán - MOST. 

Menjen mindenhova a fény, a szeretet és a megbocsátás. Minden félben, minden szinten.

Majd kitárom jó nagyra a szívem kapuját, kinyitom minden részemet a jó, a szeretet energiájának. Jöjj be! Most!

Majd társíts hozzá képeket, érzéseket, hogy ez már jelen van, "ezek már MOST az enyémek". Töltsön el az érzés. 

Gondolj rá többször a következő napokban ezzel az érzéssel és képpel. Energetizáld, tedd magadévá. Majd cselekedj ennek a fényében!"

Áldás!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése