2014. február 5., szerda

Egyre közelebb magamhoz

Egyre közelebb jutok magamhoz. Már észreveszem a körülöttem lévő világot. Úgy Isten igazából. Már nem csak nézek, látok is. Észreveszem a miérteket, nem figyelek a hogyanokra. Meg akarom érteni magamat. Érezni mit kell tennem. Hinni benne. Felismerni embereket, helyzeteket, félelmeket, boldog pillanatokat. Megismerem és elengedem. Lehet, hogy még egy-egy dologban még több ideig el tudok veszni, mint ahogy azt kellene. Megtanulom. Elengedem. Hagyom átmenni rajtam és menni az újabbak felé. Folyamatosan jönnek a feladatok. Hozzák. És hálás vagyok értük. Fájhat is. Átérzem azt is. De már elveszni nem tudok, már nem törhet meg, mert pontosan tudom, hogy okkal történik, van miértje és oka. És ez vagyok pont én. Akit formálnak a percek és eljut még messzibbre. Egyre közelebb önmagamhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése