2015. szeptember 17., csütörtök

A Szeretet Bennünk





Szeretem azokat a napokat, amikor feloldódik egy régi seb bennem, eltűnik a fájdalom és a helyébe a megnyugvás, a megértés lép. Ilyenkor újra szabad vagyok. 

Tisztább. 

És tudom, minden másodperce formál azzá, 
aki valójában vagyok. 

Ilyenkor mindig kicsit máshogy látom a világom, 
a világot körülöttem. 

Tanításokat kapok és magasabbra lépek. 
Újabb lépcsőt másztam meg. 
Újjászülettem. 

Újra reménnyel telik meg a szívem és tudom, hogy jó irányba megyek. 

Köszönöm kedves jó Istenem. 
Hálás vagyok a sebeimért. 
Köszönöm, hogy beszélsz hozzám 
és segítesz embereken, helyzeteken keresztül.
 Értelek. Fogadlak.

Köszönöm Édesapám, hogy odaátról is velem vagy. 

Hogy a legnagyobb fájdalomkor is itt vagy és átölelsz.

Hogy újra és újra tanítasz, hogy újra bízhassak, hogy bízhassak a Szeretet erejében. 

Mert most megmutattad újra -

a Szeretet nem a fizikai létben nyilvánul meg, 

hanem Bennünk.  

Köszönöm. Szeretlek!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése