2017. augusztus 20., vasárnap

Augusztus 20-ai üzenet: A függetlenséged maga a szabadság. A szabadságod erő. Az erőd a Te sikered!



Itt az idő, hogy vállald magadat másoktól függetlenül!

Cselekedj és tégy Önmagadért. 

Húzd meg bátran határaidat! Hallgasd meg mások tanácsát, de akképp cselekedj, ahogy azt Te érzed, mások reakciójának, véleményének félelme nélkül.

A döntéseket végül mindig Te hozod meg, tehát a felelősség is a Tiéd, hogy miként éled meg az életedet. 

Félelemben vagy Szabadságban?

Vedd kezedbe az életed és légy független mások gondolatától, érzelmi és hangulati ingadozásától!

Légy felelős független felnőtt ember!

Egészen szabad másoktól! 

És mindeközben ekkor leszel a legközelebb hozzájuk...

Mondd és tedd azt, ami vagy! Bátran!

Mert...

Ilyen vagyok! Büszke vagyok! Szabad vagyok! Vagyok, aki vagyok!

Hidd el, REMÉNYT adsz nekik a SZABADSÁGRA, elhiszik, hogy lehet ÉLNI félelmek nélkül! 

Csak érezd és tedd az igazat, úgy, hogy közben IGAZ VAGY MAGADHOZ - ez a VALÓDI SZABADSÁG!

Élj szabadon! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése