2015. július 2., csütörtök

Fogadalmak és ígéretek oldása





Ha tétovázol, ha nem tudsz megtenni dolgokat, amik égnek benned, annak számtalan oka lehet.

Az egyik nagyon fontos az életeken át hordozott karma. Sok ilyet oldunk helyzetekkel és szituációkkal nap, mint nap. 

Egy nagyon fontos dologgal érdemes foglalkozni, ha mindig visszatér ugyanaz az élethelyzet és nem tudok belőle kilépni. 

Olyan, mint egy körforgás, ami mindig visszatér ugyanoda. Ennek oka lehet egy korábban megélt esemény, ami olyan elemi fájdalmat okozott, hogy ígéretet tettünk, hogy soha többet, és még egyszer így nem. Ez egy ígéret, egy fogadalom, ami életeken át tart minket.

A legjobb időszak, hogy dolgozzunk ezen, hogy észrevegyük, ezzel nem tudunk tovább lépni. Saját érdekünk, hogy akármilyen fájdalmas is, újra éljük és feloldjuk magunkat ezek alól. 

Ezek az ígéretek szólhatnak arról, hogy magunkat védjük az újbóli fájdalmaktól, a hasonló gyötrelmes szituációktól, de nagyon sokszor fordul elő, hogy egy szerettünk, egy hozzánk közel álló védelmében tesszük meg - nehogy még egyszer ilyen nagy fájdalom érje őt. Tehát gyakori, hogy át is vállaljuk  a fájdalmat, és ezzel magunkat lökjük a mélybe, egy örvénybe, ami csak egyre fodrozódik életeken át. Ezzel is akadályozva önmagunkat, hiszen képtelenek vagyunk kiteljesíteni, megélni saját benső terveinket.

Akármelyik is köt téged, ez egy olyan ragasztó, ami összeköt a múlttal és lehetetlenség tovább lépni. Rengeteg leckét, félelmet dolgozunk le, és nem értjük miért nem haladunk, miért nincs erőnk benne, miért nem bírjuk megtenni. Egészen egyszerű, egy fogadalom köt minket, és nincs meg a kellő energia a továbblépéshez.

Ha megérintet ez a pár mondat, akkor benned is dolgoznak efféle fogadalmak és ígéretek. Ezek pedig kihatnak a kapcsolataidra, a szerelemi életedre és az életfeladatod beteljesítésére.

Kérlek, most pihenj meg és pár perc erejéig térjünk vissza ezekhez az érzésekhez. Tépjük fel ezeket a sebeket, emlékeket, sírjuk ki, oldjuk fel könnyeinkkel ezt a ragasztót.

Mélyülj el a következő szavakban és érzésekben. Tudd, hogy nem érhet semmi baj, biztonságban vagy, vigyáznak rád:

Megidézem a fogadalmam, átengedem azt magamon és újra érzem hol, mikor tettem. Magamért tettem, érte tettem, de most visszaadom és folytatom a saját életem úgy, ahogy azt nekem kell tennem. 

Képes vagyok lerakni és visszaadni. Magamért teszem és érte teszem. Így tudunk tovább menni mindketten és elszakítani szálakat, amik egymáshoz kötnek minket. Nincs többé súlya és nem akadályoz többé saját életem beteljesítésében. Minden szál, ami kötött, most elszakad és helyébe erő - tettvágy lép. 

Képes vagyok meglátni és érezni céljaimat. Eltántoríthatatlan és elszánt vagyok, erős vagyok és kitartó.

Képes vagyok érte tenni, és magamat helyezni előtérbe. Megbocsátok magamnak és neki is. Lerakom és fénnyel töltöm meg helyét. Minden kitisztul és világos lesz számomra. Mindent értünk teszek.

Képes vagyok újra félelem nélkül befogadni a szerelmet, a szeretetet, mindez áramlik bennem és ez vezet életfeladatom felé. Hiszek benne és nincs többé akadálya, hogy megvalósítsam életemben.

Áldás kísérje utunkat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése