2016. szeptember 12., hétfő

Hol vannak a hangok? - Nem bírom a csendet!



Ebben a zajos világban megtalálni a saját csendünket?

Nem kis feladat.

Emlékszem, én sem voltam mindig ilyen békés és kiegyensúlyozott (sőt most is akadnak rések :) ), imádtam pörögni, sürögni-forogni, mozgásban és zajban lenni. Ez annyiban most sem változott, hogy alapvetően ikrek napjeggyel elég mozgékony és aktív alkat vagyok... de! a belső nyugalmamat és csendemet már kapisgálom. Nem mondom, hogy ott vagyok, van mit tanulnom még róla, de haladok...

Bizonyára ti is hallottátok már azt a javaslatot, hogy nyugodj le, ülj le kicsit meditálni és legyél magaddal. Nem tudom elmondani hányszor hallottam Mestereimtől. Először próbálni se próbáltam, "úgysem fog az menni" elven. "Nekem állandóan bizsereg valami a fenekemben, nem tudok leülni csendben lenni. Hogy kell azt csinálni?" "Biztos lehet anélkül is fejlődni."

Ohh hát ezernyi kifogás volt bennem. Aztán ott voltak a vezetett meditációk, kiválóan működtek és oldottak. Aztán szépen lassan a pörgés zenéket fel tudta váltani a lassabb zene, majd a szöveg nélküli zene, közben tevékenykedtem, takarítottam, főztem, edzettem...

Aztán valahogy észrevétlen ráeszméltem, hogy milyen jó zene nélkül futni és milyen jó egyedül futni. Nézegethettem mi van körülöttem, új dolgokat fedezhettem fel, amit eddig a fülembe menő "zaj" elfedett és észre sem vettem... 

Aztán jött, hogy csináljam a kis módszereimet futás közben, használjam a természet adta lehetőségeket...

Földanyával kapcsolódni, oldani, csakrát tisztítani, tölteni magamat a Nappal stb. 

Aztán felfedeztem, hogy mennyi üzenet, tiszta gondolat-érzés jön ilyenkor...

Állandóan pörögtem. De annyira, hogy vagy azon pattogtam, ami megtörtént vagy azon ami még meg sem, de kattogtam... És akkor jött a hang: "Itt és most vagy." Rengetegszer elkalandoztam, de akkor jött a a hang. Aztán folytatódott azzal, hogy  kedvet kaptam a fűben fekvéshez. Becsuktam a szememet és hallgattam mi van körülöttem. Előfordult, hogy fát ölelgettem vagy a mókusokkal csevegtem... És fantasztikus felismerések, üzenetek, megoldások jöttek...

Elkezdtem hallani, mit súgok magamnak.  Aztán fokozatosan megjött az igényem rá, hogy otthon is leüljek és ott is tudtam már hallgatni a csendet (magamat). Sőt egy idő már zene sem kellett, és a hely is mindegy lett. Ma már a buszon vagy a legnagyobb forgalmú rakparton ülve is megy...

Mikor azt mondták a mestereim, hogy gyakoroljak - gyakoroljak. Sokszor fogtam volna be a fülemet. Ma már sejtem, mi zajlik abban, aki elfut mellettem és üvölt a zene a fülében. Ő még nem tud magában lenni, mert túl nagy a zaj benne, körülötte... Még rengeteg dolgot kell megtapasztalnia... Rengeteget magáról, aztán másokról... mire nem érdekli mi zajlik körülötte, kit mit gondol róla... csak fut és megnyílik egy másik világ benne - saját magában...

De ma már tudom, hogy lehetséges, neki is és mindenkinek másnak is meglelni azt... amit belső csendnek is hívhatunk...

Hogy ki hogyan kezdi el? Futással vagy gyöngyfűzéssel, festéssel, kavicsszámolgatással, jógával, tánccal... teljesen mindegy...


Csak el kell indulni! :) ;) És gyakorolni :D

Csillagfény63 

**********************************

Szeretettel várlak angyali közvetítéssel egyéni és csoportos konzultációkra.

E-mail címem: csermelinda3@gmail.com
Telefonszámom: 0630 42 48 268

További információkat itt találsz:

Ölelés: Melinda (Csillagfény63)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése