2016. szeptember 12., hétfő

A "női vörös sátor tudat" ébresztése program - Dobjuk be a közösbe témáinkat!




Ha rengeteg téma van, ami foglalkoztat téged, amit szívesen bedobnál a közösbe, mert igen - épp ezek történnek veled, sőt kíváncsi vagy arra is, mi hogyan éljük meg... akkor most csütörtökön 18 órakor találkozzunk és beszélgessünk egy nagyot mindezekről! 

Adjuk ki magunkból és töltsük fel együtt magunkat!

A témák, amiket én bedobok a közösbe:

- Energiaérzékelés: Hogyan élem meg és milyen módszereket használok?
- Párkapcsolati kommunikáció: Hogyan is működöm most, hogy benne vagyok? 
- Női és férfi energiák kiegyensúlyozása: Kívül-belül nő vagyok, hogyan használom én ezeket az energiákat?
- Önértékelés: Elfogadom, szeretem magamat, de hogyan?

A többi meg jön majd, mikor megalkotjuk a mi kis energiakörünket! 

Hozhatsz Te is témákat, de csak végighallgatni is ér. 

Légy bátor és gyere!

Belépés nincs, kilépés van - amennyit értéknek érzel, amennyit tudsz adni a közösbe.

Amit garantálunk az az értékes, használható információ, a töltő energiatér, a kis csoportos légkör, a kiváló hangulat sok mosollyal és a finom tea.

Helyszín: Budapest, VII. kerület, Károly körút 3/a., 5.emelet, H ajtó.

Időpont: 2016. szeptember 15-én, csütörtökön - 18 órától - tervezett: 21 óráig (aztán majd megérezzük... :) )

Bejelentkezni nem szükséges, de a létszám limit miatt örülnénk neki. 

csermelinda3@gmail.com

06 30 42 48 268

Ha férfi vagy, ne tévesszen meg a program címe, ha jönnél, ne habozz - kellenek a férfi energiák és tapasztalások is! ;)


Szeretettel Várunk Titeket a mi kis Angyallakunkba! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése