2015. március 17., kedd

Te tudod ki vagy?

Te tudod ki vagy?

Sokszor tapasztalom, hogy nem vagyunk tisztában azzal kik vagyunk, mit akarunk és hova tartunk. Nem a társunk, nem a családunk és nem a barátunk - MI. Azaz Én ki vagyok? Én mit akarok? Én hova tartok? 

És a kérdés: mit teszel mindezért?

Tedd fel magadnak te is a kérdést: ki vagyok én? 

Tudod, miért születtél ide? Ismered a sebeidet? Meg tudod őket gyógyítani, bocsátani és szeretni? Van célod? És a hozzá vezető utat is látod? Csinálod? Önmagadért teszed? Figyelsz önmagadra? Tudsz változni, fejlődni, tanulni az elkövetett hibákból? Észreveszed, hogy azok nem hibák? Elfogadod ezt? Látod tükreid? Bántanak? És tudsz velük szembenézni? Tudsz más irányból közelíteni önmagad felé? Látod önmagadat kívülről? Kinek tartod magadat? Te megérted magadat? Hiszel te magadban? És cselekszel érte?

Amíg nem teszed fel a kérdéseket, addig csak élsz, lebegsz valahol, de nem éled az életedet. Amíg másért teszed meg, és csak úgy tudsz létezni, hogy van ott valaki, addig nem vagy meg. 

Ne egy külső emberrel legyél meg, ott magadban legyél meg. Ne mástól akarj erős lenni - Önmagadtól. Te tudod megváltoztatni az életed, minden külső ember csak partner lehet benne. Meghallgathat, melletted lehet, de mind kevés, ha te nem teszel. Minden rajtad múlik. 

Ha önmagaddal nem vagy Egy, hogy lehetnél mással Egység?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése