2014. november 28., péntek

Neked elmondanám


Nem tudom miért, de neked elmondanám. Mindent. Mindent így magamról. Másnak nem tudom. Hogy is mondhatnám? Őrültség és képtelenség az egész. Mindez, ami történik velem, ami már megtörtént. Minden, amit gondolok és érzek. Minden fájdalom és szenvedés, az itt történik bennem... Az számomra is hihetetlen és meghallgatásra vár. DE nem akárki hallgatására vágyik. A Tiédre. Kell nekem, hogy te is láss így, ahogy én érzem. Nem félj, nem a támogatásod kell és nem a megtartásod. Elbírok én ezzel, hiszen ez vagyok én. Én választottam ezt, és akármilyen vállalom. Én csak érezni szeretném, hogy mellettem vagy, hogy itt vagy velem. Mindenben. Mert lesz jó is, és annak ez az ára.  Tudom. És én már ott is csak Veled lennék. És Neked mondanám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése