2014. november 26., szerda

Itt vagyunk Bennem



Kerestem már mindenhol. 

Benne, benned és újra benne, 
másban, mindenkiben. 

Jeleket és üzeneteket vélek felfedezni mindenben és mindenkiben. 
Túl sok. Már nem megy. Elfáradtam. 

Megállítom magam. 
Lassítanom kell. 
Csendesedni - csitítom magamat. 

Aztán hallani vélem a csendem. 

De mégis újra keresek. 

Mintha mindent el tudnék veszíteni újra. 

Látom benned, látom benne,
 és újra csak ott tartok, 
ahonnan elindultam. 

Kezdem újra és keresek tovább.

Majd újra érzem, megállok és meg akarom tartani. 

Szorítom, és minden kifolyik.

Nem. Nem kell keresnem. 

Meg kell állnom. 
Megvolt eddig. 

Csak máshol, máshogy kerestem. 

És végig a legközelebb volt hozzám. 

Itt volt a mellkasomban.

Itt van bennem.

Minden.

Én és Te. 
Te és Én.

Itt vagyunk Bennem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése