2013. november 18., hétfő

Meditáció, mint az életem része

Már évek óta foglalkoztatott az ezotéria. Sok mindent olvastam és volt, amit ki is próbáltam. A legmeghatározóbb ezek közül a meditáció, amire magam sem emlékszem, hogy találtam. Sokszor próbáltam már megfogalmazni mi is a problémám, de úgy éreztem, hogy nincsen, aki ezt a belső harcot megértené. Egy szokásos, napi rutinnal telt napon, "véletlenül", olvastam egy történetet, amiben magamra ismertem. Az érzéseket, amiket ott leírt valaki, mintha az enyémeket fogalmazta volna meg. Nem hittem a szememnek és azonnal bekattant, hogy megkeresem az embert, aki segített ennek a hölgynek. Eljutottam egy blogra, majd egy facebook oldalra. Elolvastam jó pár történetet és nem akartam elhinni, hogy a meditációs oldások lehetnek a megoldásai az én problémáimnak, de világosan ezt éreztem. Írtam a blog szerzőjének, hogy szeretnék egy oldáson részt venni és egy személyes beszélgetésre is kérnék időpontot, mert rengeteg kérdés van bennem, amire Ő választ adhat nekem. Ami hihetetlen, hogy már a következő hétre volt hely az oldásra, mint később kiderült, általában hetekkel előtte betelik. Sőt a következő hétre kaptam időpontot a személyes találkozásra is, mert valaki lemondta. Mik ezek, ha nem jelek?! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése