2017. február 14., kedd

Valentin napján: Veled Hazaértem!


Veled Hazaértem. 
Benned Otthon vagyok. 
Veled Szeretet vagyok. 
Veled Nyugalom vagyok. 
Veled Teljes vagyok.
Veled Egész vagyok. 
Veled kezdődik az Élet. 
Érzem, ahogy összeér a Lelkünk. 
Érzem, ahogy találkozik a Lelkünk.
Érzem, ahogy szeret a Mindenem.
Érzem, ahogy szeret a Lelkem. 
Érzem, ahogy minden nap hazatalálok Benned. 
Érezlek a sejtjeimben, az ereimben. 
Érzem az érzést, ahogy a bőröm alatt fut. 
Érzem, hogy ez te vagy Bennem.
Érzem, ahogy befogadlak.
Érzem, hogy egy helyen összefut Minden. 
Itt, a mellkasom közepén. 
A Szívemben. 
Veled megnyílt. 
Veled megtelt. 
Nem érzek mást - csak Szeretetet és Hálát - a Mindenségben - Bennem - Benned. 
Köszönöm, hogy Hazavezettél. 
Veled Hazaértem!

2017.02.14. Cser Melinda

Ha a Szerelem, ha a Szeretet fáj?!... 

A Szerelem, a Szeretet sosem fáj. Az csak ad és ad. Táplál, emel és gyógyít Téged minden nap. 

Mert minden, ami fáj, az Benned fáj. Az még Benned seb. 

Nem a másik bánt. Benned van bántás.

Te csak gyógyítsd fel mindazt, ami fáj, hogy aztán be tudd engedni a  Valódit - a Szeretetet. 

Ne félj, ez a Szeretet az, ami újra az égig emel. 

Higgy. Bízz. Mert ez Hazavisz. 

(Én tudom. Én Érzem. Én Élem. Áldás érte!)

Szeress és légy hálás Mindazért, amid most van! 

Ma Valentin napján és minden nap! 

Mert a Szeretet, a Hála hegyeket mozgat meg! 

Kegyelmet hoz. Megbocsátást hoz. 

És még több Szeretetet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése