2015. augusztus 11., kedd

Érzésben - Bennem




Ma is itt élsz bennem, bár kezdetben nem értettem ki dobog bennem.

De éreztem, feszített, terelt és vitt az útra.

Hittem benne, bár nem láttam, de elég volt érezni.

Fájdalmakon, szenvedéseken át, de egyre csak hajtott tovább.

Mint egy kód, ami bennem ég, és kiéghetetlenül nyomott hagy.

Fejtegetem, megértem, megtapasztalom, magamba öltöm és visszavezet önmagamba.


Széttépett szív, vérző sebek. Könnyek és könyörgés.
Árnyak és félelmek. Pokoli tánc és kétségek.
Őrület és képtelenség. Végletek. 
Élet és halál. Múlt és régmúlt.
Sugallatok és jelek. Angyalok és Segítők.
Bátorság és kitartás. Bölcsesség és erő.
Hit és ősbizalom. Hála és Áldás.
Könyörület és kegyelem. Nyugalom és béke.

Eközben számtalanszor vesztem el önmagam, találom meg újra, és nyitom szívemet tovább. 

Épp elégszer veszítelek el önmagamban, de éppen elégszer is talállak meg újra.

Elveszítelek, mert az arcod keresem, ragaszkodom hozzád és elengedve is, csak foglak.

Mindannyiszor belőlem kitépve, tántorogva bolyongok nélküled, aztán tisztán lelek magamra.

Rájöve, hogy nem voltál sehol, nem voltam nélküled, és nem voltam elveszve. 

Mindvégig velem vagy. Érzésben - arc és képek nélkül. Hangokba zárva Bennem. 
Érzésben - Bennem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése