2015. augusztus 6., csütörtök

Drága Édesapám!



Születésnapodon Szeretetben megmártózott könnyeimet törölgetem arcomról.

Hajtogatom magamnak, hogy nem kellenek könnyek... bármikor érezhetlek és hívhatlak... Mégis peregnek tovább könnyeim és az ölelésedre vágyom.

Érezném az Ölelésed,
Azt, ami óv, ami félt, ami szeret, ami mindentől megvéd -
Érezném azt, mi összetart.


És fáj, hogy nem jön kép, hogy eltűnt a múlt homályában... Aztán felidézem az érzést, és elképzelem újra. Kapaszkodom beléd, szorítalak és Téged ölellek újra. Behunyom a szemem és lassan elapadnak a könnyeim.  Megnyugszom - mert Te gyógyítasz és tanítasz most is engem. Hálás vagyok Mindezért.

Köszönöm Neked életem első 6 évét, immár bevéstem és újra tanulom minden mozzanatát.

Isten Éltessen a Csillagok közt 65. Születésnapodon!

Szeretlek Drága Édesapám.

Örökké Ölelő és Szerető Lányod: Melinda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése