2015. február 12., csütörtök

VILÁGÍTOK Feléd





Nem lerohanni akarlak és szemeid közé vágni ki vagy nekem. Nem bizonygatni akarom és rád kényszeríteni érzéseimet. 

Eleget rohantam már és kerestem a pillanatokat. 
Túl sokszor túl sokat bizonygattam másnak és magamnak is létedet. Elégszer kényszerítettem lelkemet feledésre és hátrahagyásra. 
Túl sokszor kérdeztem, mikor jössz és meddig várjak még.

Már nem rohanok és nem keresek válaszokat.
Már minden érzés egyértelművé vált, nincs benne kétség és bizonytalanság sem. 
Nincs már az elérhetetlen és nincs már a lehetetlen szó. 
Így válok lassan - feléd haladva - felszabadultá és lélektisztává. 

Itt már nem kellenek jól megfogalmazott szavak Hozzád, 

elég KÉT PILLANTÁS. 

Egy - mikor ÉSZREVESZEL és még Egy - mikor FELISMERSZ.

 Addig pedig átadok minden érzést egy Felsőbb irányításnak. 

Így szabadon, lelkemet a fénybe tartva 

VILÁGÍTOK Feléd - Neked - Hozzád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése