2014. szeptember 12., péntek

Pont, mint én...


Hm. Azt mondják, pont olyan vagy, mint én. A másik felem, az Egyem másik része. Nézlek és csodálatosnak látlak. Mosolyognak szemeid, szeretek benne elmerülni. Olyan, mintha abban a pillantásban megértenék mindent, ami benned van. Ott van a huncutságod és az élet szeretete, a lelked tisztasága és a szíved szabadsága. Látom a szád melletti gödröket és finoman érintem, mennyi szép dolgot ejtettél itt ki. Mennyi boldogságot, hitet és reményt adtál már másoknak szavaiddal… Továbbnézlek, és mozdulataidban magamat érzem. Hm. Azt mondják, pont olyan vagyok, mint te. A másik feled, az Egyed másik része. Csodálatos. Mosolyognak huncut szemeim, ezekben elmerülhetsz. Szeretek élni és szabadnak lenni. És mennyi mindent ejtettem már ki számon… Hm. Azt mondom, pont olyan vagyok, mint te. Te vagy az Egyem, az én részem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése