2015. január 4., vasárnap

Ami erőt adott...


http://www.youtube.com/watch?v=-lRUbg-Qo3I
Ide állok arccal a fénybe,
Fura lett, hogy máshogy élek,
Nagyot fordult velem a világ.

Idebent valahol különös zene szól,
Nem hallja senki más.
Buta kis üzenet kihagy egy ütemet,
Szívjeleket küldi át.
Tudom azt, hogy honnan jöttem,
Van utam, hogy merre mennék.
Velem fordul az egész világ!

Vadonatúj érzés páratlan ünnep,
Nyújtja a glóriát.
Simogat egy érzés, el kéne hinnem,
Hogy pont nekem adta át.
Szétosztom most ezt az álmot,
Túl szép hogy én kapjam egyedül.
Az érzést az álomízű érzést én,
Álomízű érzést.

Sokan léptek rajtam át,
De mit számít ma már.
Semmi baj, már nem fáj, nem fáj.
Egy új arc és egy lány,
Ide néz most vissza rám,
Azt se tudja mit vár.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése