2015. január 3., szombat

Ami elindított...


http://www.youtube.com/watch?v=5c65mdy7EYE
A színeket, ha nem leled,
S az életed szürkén éled,
Csak higyj nekem, ha téged is bánt,
Én is pont így éltem.
Mész, a súly leránt, de lépj tovább,
Soha nem kell félned már.
Ez az út, s ez a világ mit álmodtál.
Lásd a csodát és éld velem át,
Nézd milyen gyönyörű, olyan gyönyörű.
Soha ne bánd, ha lépni muszáj,
S nem leszel egyedül, olyan egyedül.
Gyere szórd újra szét a régi fényt,
Ahogyan soha még.
Ha a múlt visszaránt, tégy csodát,
Te is igazán.
A hangokat, ha nem leled,
S az életed csendben éled,
Csak higyj nekem, 
Én hallom, ha bánt,
A zene benned ébred.
Ne félj, lépj tovább,
A csend mi bánt,
Soha nem kell többé már.
Ez az út, s ez a világ,
Ami régen vár.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése