2018. január 5., péntek

Az ÚJ KEZDET - Az Életem Királya, Királynője Én vagyok....



A mostani hétvégére lassan a helyére kerülnek az Ünnepek alatti élmények és érzések. Az évvégi és a telihold energiája...

ÉS ideje a tavalyi év alatt megtörtént változásokat kiterjeszteni............................

Megélni az életet minden nap - az új szokásokkal, az új gondolatokkal, az új érzésekkel, az új tudatossággal,  az új képességekkel együtt! 

Ezek már MIND-MIND a TIÉD!

Emlékeztesd most magadat rá, hogy honnan hova jutottál... Kiből kivé lettél...

Ami jót pedig magaddal hoztál, 
azokat használd!

Emlékeztesd magadat arra is, 
hogy mi a NAGY TERV! 

Állj meg egy pillanatra és érezz bele, álmodozz róla, vágyj rá a zsigereidben! 

Ha kell változtass, igazíts rajta, formáld, tedd lágyabbá, igazabbá, a mostani megtisztult szíved sugallatainak, érzéseinek megfelelően...

Fontos, hogy ne alkudozz róla magaddal vagy másokkal! Ne legyen beletörődés szaga!

Ne érd be morzsákkal, fél igazságokkal és fél megoldásokkal. 

Legyél benne teljesen lelkes és izgatott!

Szeress egészen boldog lenni! Úgy, ahogy azt megálmodtad! És mindig lehetnek új álmok, változhatnak, formálodhatnak Veled!


Ha pedig kaptál sok jót a tavalyi évben, ne hidd, hogy már mindent megkaptál, amit csak lehet...

Kaphatsz még többet! Többet és többet! Végtelen boldogságot! Életed Minden területén! 

Hiszen a szeretet végtelen! A bőség is végtelen! És a boldogság is végtelen! 

A Csodából sem egy van és nem is kettő! 
Sok van! Végtelen van! 

A kérdés mennyit kérsz belőle? Mennyit fogadsz be  és el belőle?


Tudod, ha ÉLETED KIRÁLYA/KIRÁLYNŐJE szeretnél lenni, akkor azt a "ruhát" is kell viselned! 

Tehát akként kell érezned, gondolkodnod, tervezned, megvalósítanod a dolgaidat, magadat!

"AZ ÉLETEM FŐSZEREPLŐJE ÉN VAGYOK! AZ ÉLETEM KIRÁLYA/KIRÁLYNŐJE ÉN VAGYOK!"


Engedd el a koldus ruháját, az már nem a tiéd...

Építs arra, ami már most jól van benned, ami fontos és jó számodra most! 

És akár VÁLTOZTASS a terveiden - már  az új érzéseid alapján!

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Bővebben tájékozodhatsz:

Ha pedig szeretnél még inkább önmagadra találni, ébredni, még teljesebbé tenni a harmóniát magadban, magad körül, akkor a konzultáción túli útmutatásokkal, otthoni, magad által is használható feladatokkal várlak sok-sok szeretettel. Pakson, Budapesten személyesen, telefonon, skype formájában bármikor bárhonnan.

Érdeklődni, jelentkezni: csermelinda3@gmail.com, face üzenetben, telefonon, sms-ben: +36304248268


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése