2015. április 12., vasárnap

A hitvesztés gyökere


Hit és bizalom nélkül nem működik semmi.

Nincs nélküle csoda és varászlat sem!

És az életed sem működik nélküle.

De hol kezdődik a bizalom? Honnan jön? Hogy veszítheted el? Hogy rendülhetsz meg benne?

Úgy, hogy sérültél, sérült a lelked, sebet ejtettek a szereteteden. 

Az úton lépésről lépésre haladsz - sokszor nem kis sebességet diktálnak, tudom, megismerheted mikor és hol törték meg benned.

A Belső Út választásával a sebek felszínre hozása elkerülhetetlen - egyik legjobb módja ennek a meditáció. 

Én 2012-ben meditáltam először Atlantiszról - éreztem, hogy mélyre nyúltam. Onnantól kezdve, ahogy az a fejlődésem szolgálta, újra és újra ott voltam. Világos volt, hogy kulcsfontosságú, de a szembenézés ideje nem jött el. Addig is volt mit tenni. De ma már mondhatom, hogy addig semmi sem áll össze, míg ennek a gyökere nincs feloldva. 

Bizonyára sokan hallottatok Atlantiszról és az azt megelőző Lemúriáról. Nem helyekre gondolok, inkább energiamezőkre. Én is megjártam ezeket a helyeket. Az Atlantiszi tevékenységemet láttam először. Kristályokkal teli helyen voltam, ezekben a kristályokban volt az összes "tudásunk". Mintegy kódolva voltak, amit felsőbb vezetésre, velünk elhitetve, hogy jót teszünk. A lehető legrosszabb következett be, a sötét beszivárgott a kristályokba, a szeretet kezdett megbomlani. Magam is megbomlottam. Bujdosás és önmegvetés, karmaörvény, hogy vezekelhessek. A hitem, a bizalmam itt lett megtépázva először. Hittem én, egészen mostanáig.

Körülbelül egy éve újabb kép jelent meg a fejemben. Egy fénylény, aki a hátán össze van olvadva a másik felével. Megéltem újra az Egész Egység érzetét. Egy voltunk, egy lény, nem volt férfi és nő, mi voltunk. Ez volt Lemúria. Aztán a sötét bemászott a tudatba. Egy végzetes napon, nem volt más megoldás, így védhettem meg a másik Felem, leváltam. Döntöttem, és elvesztettem a szemem elől. Újabb örvény és az eszeveszett keresés. Nincs többé hit és bizalom. Ahogy mi elvesztettük egymást, elvesztettük a hitünket is egymásban. 

Így kószáltunk életeken át, gyűjtöttük tovább a sebeket. Bántottuk és éltünk hitetlenségben, hogy ez már sosem lesz EGY. 

De eljött az idő, hogy leszámoljunk a régmúlttal. Az újkori energiák lehetővé teszik, hogy kilépjünk belőle. Én és a Felem döntöttünk. Visszajövünk, lezárjuk a karma örvényét és segítjük a felemelkedést a többi ikerpárnak, az Aranykorba lépés lehetőségét mutatjuk meg szerelmünk által.

"Eljön az idő, mikor fel kell vállalni mindazt, ami volt, ami megtörtént. El kell tudni fogadni, bocsátani, engedni és továbblépni. Senki nem teheti meg helyetted, csak te indulhatsz és te élhetsz a lehetőséggel. Indulj, és én mutatom az utat". Jézus

https://www.youtube.com/watch?v=L1gTDcCq2uU 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése